Татарнікова, О. Ю.2023-08-102023-08-102019Татарнікова О. Ю. Застосування сучасних технологій в маркетингових дослідженнях / О. Ю. Татарнікова // Дослідження та оптимізація економічних процесів "Оптимум–2019" : тр. 15-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 4-6 грудня 2019 р. / ред. Є. М. Строков ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т" [та ін.]. – Харків : Томенко Ю. І., 2019. – С. 48-51.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/67936ukринокмаркетингові дослідженняіноземні компаніїпідприємствоmarketmarketing researchforeign companiesenterpriseЗастосування сучасних технологій в маркетингових дослідженняхArticle