Дрепін, Іван МиколайовичРайко, Діана Валеріївна2023-12-082023-12-082023Дрепін І. М. Тревел-блогінг, як маркетинговий інструмент у сфері туризму та гостинності [Електронний ресурс] / І. М. Дрепін, Д. В. Райко // Маркетингові та організаційні механізми повоєнного розвитку галузі гостинності та туризму України : матеріали 1-ї Всеукр. наук.-практ. конф., 14-15 листопада 2023 р. : у 2 ч. Ч. 2 / оргком.: Н. В. Якименко-Терещенко [та ін.] ; ред. О. О. Носирєв ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т" [та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Харків, 2023. – С. 216-218.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/71631ukтревел-блогериспівпрацятуризмохоплення цільової аудиторіїбрендиімідж замовникастартапигостинністьТревел-блогінг, як маркетинговий інструмент у сфері туризму та гостинностіArticlehttps://orcid.org/0009-0005-1148-6899https://orcid.org/0000-0002-9307-103X