Літвиненко, Марія ВладиславнаЛітвиненко, Олександра Олександрівна2022-04-142022-04-142019Літвиненко М. В. Сучасна бізнес-модель Internet просування товару / М. В. Літвиненко, О. О. Літвиненко // Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики = Менеджмент и маркетинг в составе современной экономики, науки, образования, практики = Management and marketing in the modern economy, science, education and practice : щоріч. зб. наук. робіт. Матеріали 7-ї міжнар. наук.-практ. дистанційної конф., м. Харків, 21 березня 2019 р. / редкол. : В. В. Малий [та ін.]. – Харків : НФаУ, 2019. – С. 217-222.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/56441В роботі зроблено акцент на думці привабливості ведення бізнесу у Інтернеті. Показано, що Інтернет-простір можуть ефективно використовувати як бізнесмени-початківці так і бізнесмени зі стажем. І це благодатна площина для симбіозу виробників і бажаючих залучитися до продажів. Як найкраще сучасний симбіоз представлено дропшиппінгом – інноваційним способом співпраці при якому бізнесмен забезпечує наявність замовлень, а постачальник бере на себе їх доставку і іноді фінансові розрахунки з покупцями інтернет-магазину. Визначено, що дропшиппінг якісно вирішує й питання дослідження нової ніші або розширення наявного асортименту без істотних вкладеВ работе сделан акцент на привлекательности ведения бизнеса в Интернете. Показано, что Интернет-пространство могут эффективно использовать как начинающие бизнесмены, так и бизнесмены со стажем. И это благодатная плоскость для симбиоза производителей и желающих приобщиться к продажам. Современный симбиоз представлен дропшиппингом – инновационным способом сотрудничества, при котором бизнесмен обеспечивает наличие заказов, а поставщик берет на себя их доставку и иногда финансовые расчеты с покупателями Интернет-магазина. Определено, что дропшиппинг качественно решает и вопросы исследования новой ниши или расширения существующего ассортимента без существенных вложений.The work emphasizes the idea of doing business on the Internet. It has been shown that Internet space can be used effectively as start-up businessmen and experienced business people. And this is a fertile ground for the symbiosis of producers and willing to engage in sales. As the best modern symbiosis is presented by dropshipping – an innovative way of cooperation in which a businessman ensures the availability of orders, and the supplier assumes their delivery and sometimes financial settlements with buyers of the online store. It is determined, that dropshipping also qualitatively solves the question of researching a new niche or expansion of the available assortment without significant investments.ukІнтернет-магазиндропшиппінгпросуванняперевагинедолікизамовленняonline storeonline storeadvancementadvantagedisadvantagesordersleadsСучасна бізнес-модель Internet просування товаруСовременная бизнес-модель интернет продвижения товараModern Business Model of Internet Promotion of the GoodsArticlehttps://orcid.org/0000-0002-7422-8302