Крамаренко, С. Б.2017-10-202017-10-202009Крамаренко С. Б. Класифікація підходів вітчизняних та закордонних фахівців до комплексу маркетингу / С. Б. Крамаренко // Вестник Нац. техн. ун-та "ХПИ" : сб. науч. тр. Темат. вып. : Технический прогресс и эффективность производства. – Харьков : НТУ "ХПИ", 2009. – № 36. – С. 62-66.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/32171У статті розглянуто класичний комплекс маркетингу "4Р" та класифіковані підходи до його модернізації відносно особливостей окремих галузей. Дана оцінка питанню доцільності проведення модернізації класичного комплексу маркетингу "4Р" та виділені основні підходи для її проведення.The article discusses the classic marketing mix "4P" and classified the approaches to the modernization of its relative features of individual sectors. This issue of the feasibility assessment of the modernization of classic marketing mix "4P" and highlighted the main approaches for carrying it out.ukмодернізаціягалузькількісна оцінкаекономіко-математичні моделіфахівецьКласифікація підходів вітчизняних та закордонних фахівців до комплексу маркетингуArticle