Ткачов, Максим МихайловичПерерва, Петро Григорович2022-06-242022-06-242022Ткачов М. Менеджмент якості: історія системи TQM та перспективи її розвитку і впровадження [Електронний ресурс] / М. Ткачов, П. Перерва // Теорія та практика менеджменту : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., 24-26 травня 2022 р. / відп. ред. Л. Черчик ; Волин. нац. ун-т ім. Лесі Українки. – Електрон. текст.дані. – Луцьк, 2022. – С. 475-479. – URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/57430.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/57430Доведено, що головна ідея TQM у тому, що ефективне управління підприємством можливе, якщо організація працюватиме не тільки над якістю продукції, а й над якістю роботи у цілому, включаючи роботу персоналу. Причому весь персонал має бути залучений у роботу з підвищення якості, а для цього необхідно спочатку сформувати ідеологічний фундамент, так би мовити, "заразити" маси ідеологією якості.ukякістьменеджментрозвитоксистеми якостіпромислові підприємстваМенеджмент якості: історія системи TQM та перспективи її розвитку і впровадженняThesishttps://orcid.org/0000-0002-6256-9329