Нечепоренко, Денис АнатолійовичКрамськой, О. Ю.Перерва, Петро Григорович2023-12-082023-12-082023Нечепоренко Д. А. Формування маркетингової політики туристичного агенства [Електронний ресурс] / Д. А. Нечепоренко, О. Ю. Крамськой, П. Г. Перерва // Маркетингові та організаційні механізми повоєнного розвитку галузі гостинності та туризму України : матеріали 1-ї Всеукр. наук.-практ. конф., 14-15 листопада 2023 р. : у 2 ч. Ч. 1 / оргком.: Н. В. Якименко-Терещенко [та ін.] ; ред. О. О. Носирєв ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т" [та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Харків, 2023. – С. 167-170.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/71641ukмаркетингова політикатуристична галузьторгівля послугами і товарамифактори розвитку туристичного маркетингуФормування маркетингової політики туристичного агенстваArticle