Посохов, Ігор Михайлович2017-06-152017-06-152017Організація виробництва та маркетинг : метод. вказівки до виконання контрольної роботи для студ. заочного від-ня ф-ту КІТ та Автоматики та приладобудування / уклад. І. М. Посохов ; Харківський політехнічний ін-т, нац. техн. ун-т. – Харків : НТУ "ХПІ", 2017. – 30 с.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/30122Контрольні завдання складені на основі і відповідно з вимогами учбового плану та робочої програми, затвердженої на засіданні кафедри "Організація виробництва та управління персоналом" НТУ "ХПІ".ukорганізація виробництвамаркетингпромислове підприємствожиттєвий цикл товарупродуктивність працівиробнича програмавиробнича потужністьвитратиконкурентоспроможність продукціїприбутокринок працібеззбиткові цінисобівартість продукціїеластичність ціноплата праціметоди просування товаруканали збутуціноутворенняОрганізація виробництва та маркетингLearning Object