Горєлов, Дмитро ОлександровичГоровий, Дмитро АнатолійовичСідільова, Аліна Олександрівна2019-01-142019-01-142007Горєлов Д. О. Маркетинг : навч.-метод посібник / Д. О. Горєлов, Д. А. Горовий, А. О. Сідільова ; Харків. нац. автомобільно-дорожній ун-т. – Харків : ХНАДУ, 2007. – 119 с.966-303-116-6https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/39155Запропонований посібник призначений для проведення практичних і семінарських занять з дисципліни "Маркетинг" у вищих навчальних закладах. Посібник містить два розділи за основними блоками змістовних модулів курсу. Кожний розділ підрозділяється на параграфи за темами курсу, що включають плани семінарських занять, питання для перевірки знань та тестові запитання, ситуації для обговорення, домашні завдання, приклади їх вирішення, задачі для самостійного розв'язування та теми рефератів.ukмаркетингмаркетингові дослідженнямаркетингова товарна політикамаркетингова цінова політикаціноутворенняполітика комунікаційкомплекс маркетингових комунікаційполітика розподілуканали розподілуМаркетингBookhttps://orcid.org/0000-0002-0416-3857