Ларка, Людмила Сергіївна2023-12-042023-12-042023Ларка Л. С. Ризики в маркетинговій діяльності підприємств гостинності у повоєнний період [Електронний ресурс] / Л. С. Ларка // Маркетингові та організаційні механізми повоєнного розвитку галузі гостинності та туризму України : матеріали 1-ї Всеукр. наук.-практ. конф., 14-15 листопада 2023 р. : у 2 ч. Ч. 1 / оргком.: Н. В. Якименко-Терещенко [та ін.] ; ред. О. О. Носирєв ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т" [та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Харків, 2023. – С. 138-140. – URI: https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/71505.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/71505Визначено ризики повоєнного відновлення економіки України. Систематизовано маркетингові ризики підприємств сфери гостинності у повоєнний період: ризики при покращенні іміджу підприємств; ризики, які супроводжують активізаціюл роботи готелю у соціальних мережах з метою просування свого бренду; ризики, які виникають при орієнтації підприємства на концепцію "внутрішнього маркетингу"; ризики, які виникають при удосконаленні цінової політики.ukризикивнутрішній маркетингклієнтибрендіміджмаркетингові заходиРизики в маркетинговій діяльності підприємств гостинності у повоєнний періодArticlehttps://orcid.org/0000-0002-8184-5464