Бесараб, В. Д.Кобєлєва, Тетяна Олександрівна2025-01-202024Бесараб В. Д. Формування цінової політики в туристичному бізнесі та її особливості [Електронний ресурс] / В. Д. Бесараб, Т. О. Кобєлєва // Маркетингові та організаційні механізми повоєнного розвитку галузі гостинності та туризму України : матеріали 2-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 26-27 листопада 2024 р. : у 2 ч. Ч. 1 / прогр. ком.: Марченко А. П. [та ін.] ; орг. ком.: Н. В. Якименко-Терещенко [та ін.] ; ред. О. О. Носирєв ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т". – Електрон. текст. дані. – Харків : НТУ "ХПІ", 2024. – С. 78-81. – Отримано з https://drive.google.com/file/d/1q0yUQiZayzS9Z5po8-pZDYeW14BbrB9e/view, вільний (дата звернення 04.02.2025 р.).https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/85426В доповіді доведено, що формування цінової політики є стратегічним завданням, яке враховує специфіку попиту, купівельну спроможність, сезонність, конкурентне середовище та інші важливі аспекти. Такий підхід дозволяє туристичним компаніям зберігати привабливість на ринку й забезпечувати довгострокову рентабельність.ukтуристичний бізнесцінова політикаціноутвореннястратегія компаніїмаркетингтуризмгостинністьринокефективністьтуристичні підприємстваФормування цінової політики в туристичному бізнесі та її особливостіArticlehttps://orcid.org/0000-0001-6618-0380