Косенко, Є. А.Шеін, О. С.Косенко, Софія Андріївна2023-12-062023-12-062023Косенко Є. А. Особливості управління маркетинговими стратегіями підприємства у воєнний час [Електронний ресурс] / Є. А. Косенко, О. С. Шеін, С. А. Косенко // Маркетингові та організаційні механізми повоєнного розвитку галузі гостинності та туризму України : матеріали 1-ї Всеукр. наук.-практ. конф., 14-15 листопада 2023 р. : у 2 ч. Ч. 1 / оргком.: Н. В. Якименко-Терещенко [та ін.] ; ред. О. О. Носирєв ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т" [та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Харків, 2023. – С. 117-120.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/71580ukстратегічний маркетингбізнес-стратегіямаркетингові інструментиуправління підприємствоммаркетинг під час війницифровий маркетингконкурентоспроможністьОсобливості управління маркетинговими стратегіями підприємства у воєнний часArticle