Петренко, Олександр МиколайовичДоманський, І. В.Любарський, Борис Григорович2017-03-292017-03-292016Петренко О. М. Методика оптимізації режимів роботи асинхронного тягового приводу рухомого складу / О. М. Петренко, І. В. Доманський, Б. Г. Любарський // Механіка та машинобудування. – 2016. – № 1. – С. 59-66.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/28219Розроблено методику визначення режимів роботи асинхронного тягового приводу на основі рішення задачі багатокритеріальної оптимізації. Обрано вектор параметрів, що складається з наступних компонентів: режим роботи приводу, коефіцієнт модуляції та ковзання. Критерієм ефективності приводу обраний ККД приводу. Визначено обмеження у вигляді нерівностей та рівності.The method of determining the mode of asynchronous traction in the water-based solution of multi-objective optimization. Chosen parameter vector consisting of the following components: drive mode, modulation factor and sliding. The criterion of effectiveness over efficiency of the selected drive. Defined constraints as inequalities and equality.ukККДмагнітна систематяговий двигункоефіцієнтибагатокритеріальна оптимізаціяковзанняМетодика оптимізації режимів роботи асинхронного тягового приводу рухомого складуMethod optimization work of asynchronous traction drive rolling stockArticle