Боровик, ОлексійЛарка, Людмила Сергіївна2023-12-042023-12-042023Боровик О. Г. Маркетинговий інструментарій просування бренду готелю у соціальних мережах [Електронний ресурс] / О. Г. Боровик, Л. С. Ларка Маркетингові та організаційні механізми повоєнного розвитку галузі гостинності та туризму України : матеріали 1-ї Всеукр. наук.-практ. конф., 14-15 листопада 2023 р. : у 2 ч. Ч. 1 / оргком.: Н. В. Якименко-Терещенко [та ін.] ; ред. О. О. Носирєв ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т" [та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Харків, 2023. – С. 27-29. – URI: https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/71507.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/71507Обґрунтовано доцільність просування бренду готелів у соціальних мережах. Визначено принципи просування бренду готелю у соціальних мережах у повоєнний період. Наведено орієнтовну структуру контенту готелю у соціальних мережах для підвищення ефективності просування свого бренду.ukмаркетинговий інструментарійцифровий маркетингбрендреферентна групацільова аудиторіяМаркетинговий інструментарій просування бренду готелю у соціальних мережахArticlehttps://orcid.org/0000-0002-8184-5464