Кобєлєв, Валерій МиколайовичНосирєв, Олександр ОлександровичМаслак, Марія ВолодимирівнаТоважнянська, Ольга Ігорівна2019-12-272019-12-272019Перспективи економічного розвитку туризму в Харківській області / В. М. Кобєлєв [та ін.] // Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій : матеріали 2-ї Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф., 1 листопада 2019 р. – Луцьк : ІВВ Луцького НТУ, 2019. – С.89-91.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/43521Доведено, що маркетинг необхідний фірмам сфери туризму, так як їх діяльність в умовах ринку та конкуренції завжди пов'язана з меншим чи більшим фінансовим ризиком, ступінь якого особливо зростає у зовнішньоекономічній діяльності, в тому числі і в галузі туризму.ukрегіональний ринокпослугирозвитокцінакон’юнктурапідприємстваПерспективи економічного розвитку туризму в Харківській областіThesis