Сисоєв, Володимир ВікторовичГорбач, А. Ю.2014-03-262014-03-262013Сисоєв В. В. Стратегічний сорсинг – спосіб покращення конкурентоздатності підприємства та підвищення рівня прибутків / В. В. Сисоєв, А. Ю. Горбач // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Актуальні проблеми управління та фінансово-господарської діяльності підприємства. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2013. – № 7. – С. 123-128.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/5078У статті розглянуто поняття сорсингу – як одного зі способів покращення конкурентоздатності виробничого підприємства, що користується послугами постачальників. Стратегічний сорсинг фокусується на створенні каналів поставок, які забезпечуватимуть зниження загальних витрат підприємства шляхом пошуку найвигіднішого постачальника та тісної співпраці з нимThe article considers the concept of sourcing – as one of the ways to improve the competitiveness of manufacturing companies that are using provider service. Strategic sourcing is based on creating a supply chain that will ensure lower total enterprise costs by finding the optimum supplier and close cooperation with himukлогістикапостачанняцикл закупокзниження закупівельних витратcompetitivenesslogisticssupplystrategic sourcingpurchase cycleСтратегічний сорсинг – спосіб покращення конкурентоздатності підприємства та підвищення рівня прибутківArticle