Шапран, Євген МиколайовичШапран, Олена Євгенівна2021-02-252021-02-252018Шапран Є. М. Аналіз маркетингової діяльності підприємств на основі теорії нечітких систем / Є. М. Шапран, О. Є. Шапран // Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров'я = Information technologies: science, engineering, technology, education, health : наук. вид. : тези доп. 26-ї міжнар. наук.-практ. конф. MicroCAD–2018, [16-18 травня 2018 р.] : у 4 ч. Ч. 3 / ред. Є. І. Сокол. – Харків : НТУ "ХПІ", 2018. – С. 284.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/51279ukринкове середовищемаркетингова діяльністьефективністьуправлінські рішенняАналіз маркетингової діяльності підприємств на основі теорії нечітких системThesis