Середа, І. В.2015-06-232015-06-232015Середа І. В. Підготовка філологів магістерського рівня в контексті технологічного підходу / І. В. Середа // Проблеми та перспективи формування національної гуманітарно-технічної еліти : зб. наук. пр. / ред. Л. Л. Товажнянський, О. Г. Романовський. – Харків : НТУ «ХПІ», 2015. – Вип. 43 (47) : матер. міжнар. наук.-практ. конф. : «Ідеї академіка Івана Зязюна у працях його учнів і соратників», 14-15 травня 2015 р. – С. 89-97.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/15475У статті здійснено аналіз особливостей підготовки філологів магістерського рівня в контексті технологічного підходу. Автором розглянуто вихідні положення та етапи технологічного підходу у вітчизняній освіті, визначено поняття "педагогічна технологія" та "технології педагогічної освіти". Проаналізовано існуючий досвід підготовки вітчизняних філологів-магістрів та зроблено припущення щодо формування їх готовності до застосування технологій педагогічної освіти на основі створення запропонованих автором організаційно-педагогічних умов.The article analyzes the features implemented Training philologist of Master's level in the context of technological approach. The author examinedthe assumptions and stages of technological approach to domestic education, defined the concept of "educational technology" and "technology teacher education." Analyze existing experience in training domestic philologists masters and made the assumption that the formation of their willingness to use technology teacher education on the basis proposed by the author organizational and pedagogical conditions.ukфілолог-магістртехнології педагогічної освітипедагогічна технологіяорганізаційно-педагогічні умовиphilologist-mastertechnological approachtechnology teacher educationorganizational and pedagogical conditionsПідготовка філологів магістерського рівня в контексті технологічного підходуЕraining of philologist master's level in the context of technological approachesArticle