Гаєвська, Я. К.Друца, К. М.Поврозіна, Л. В.2015-09-032015-09-032015Гаєвська Я. К. Методи прогнозування в інноваційній діяльності / Я. К. Гаєвська, К. М. Друца, Л. В. Поврозіна // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Актуальні проблеми розвитку українського суспільства. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2015. – № 28 (1137). – С. 85-90.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/16522У статті розглядаються сутність, роль і значення прогнозу та прогнозування, дається класифікація і мотивація методів прогнозування, що використовуються в інноваційному менеджменті. Проведено обґрунтування перспектив техніко-технологічного, інтелектуального, інфраструктурного забезпечення, визначення ринкових та інноваційних можливостей підприємств на основі врахування тенденції інноваційно-трансформаційних змін.ukінноваційний продуктінноваціяплануванняпідприємстваproduct innovationinnovationforecastingplanning methodМетоди прогнозування в інноваційній діяльностіForecasting methods in innovationArticle