Ус, М. І.2015-06-032015-06-032011Ус. М. І. Формування підприємством партнерських відносин: напрямки та цілі / М. І. Ус // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Актуальні проблеми управління та фінансово-господарської діяльності підприємства. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2011. – № 38. – С. 94-98.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/15126Виявлено та класифіковано основні цілі підприємств, що є визначальними чинниками формування партнерських відносин. Визначено головні напрямки розвитку партнерських зв’язків.Identified and classified the main objectives of the enterprise that is the determining factor in the formation of partnerships. Defined key areas for partnership development.ukбізнеспереваги конкурентніканал збутумаркетингякість продукціїзабезпечення матеріально-технічнеобсяг виробництваобмін технологіямиресурси фінансовіризиквитратиФормування підприємством партнерських відносин: напрямки та ціліArticle