Назаренко, Станіслав Миколайович2022-02-142022-02-142021Назаренко С. М. Формування маркетингових принципів ІТ-аутсорсингу [Electronic resource] / Назаренко С. М. // Marketing of innovations. Innovations in marketing (2021) : materials of the International Scientific Internet Conference (December, 2021). – Electronic text. data. – Bielsko-Biala : WSEH, 2021. – P. 157-160. – URL: http://dspace.puet.edu.ua/bitstream/123456789/11540/1/Marketing_innovations_2021.pdf, free (accessed 14.02.2022).https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/56077ukаутсорсингінформаційні технологіїпринцип компетентностіпринцип організаційної поведінкиекономічна доцільністьстратегіяФормування маркетингових принципів ІТ-аутсорсингуThesishttps://orcid.org/0000-0003-1166-5203