Мирошник, Тетяна ОлегівнаКобєлєва, Тетяна ОлександрівнаПерерва, Петро Григорович2023-12-192023-12-192023Мирошник Т. Складові успіху бренду університету [Електронний ресурс] / Т. Мирошник, Т. Кобєлєва, П. Перерва // Наукове забезпечення розвитку національної економіки: досягнення теорії та проблеми практики : матеріали 10-ї Всеукр. наук.-практ. конф. молодих вчених, 09 листопада 2023 р. / гол. оргком. О. Зоря ; Полтав. держ. аграр. ун-т. – Електрон. текст. дані. – Полтава, 2023. – С. 212-214. – URL: https://drive.google.com/file/d/1nnQ1325VXAPKAmObTPqmSU9JMethcD3-/view, вільний (дата звернення 19.12.2023 р.).https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/72034Доведено, що зростаючі світові тенденції, задані процесами медіатизації, тобто перебудови взаємовідносин між закладами науки та вищої освіти, з одного боку, та засобами масової інформації різних типів і рівнів, у тому числі соціальними мережами, з іншого боку, а також процеси маркетизації вищої освіти, тобто підпорядкування освіти і науки ринковим механізмам, призводять до того, що університети стикаються з необхідністю підвищення їх впізнаваності. збільшувати свою медійну присутність, формувати і розвивати свій бренд, тобто стикаються з необхідністю освоєння ресурсів сучасних медіа.ukбрендова політикауніверситетиіміджоцінкаформуваннямедіатизаціяСкладові успіху бренду університетуArticlehttps://orcid.org/0000-0001-6618-0380https://orcid.org/0000-0002-6256-9329