Данько, Тарас Володимирович2015-01-262015-01-262012Данько Т. В. Високотехнологічний маркетинг на світових ринках / Т. В. Данько // Менеджмент, маркетинг та інтелектуальний капітал в глобальному економічному просторі. [Монографія під наук. ред. П. Г. Перерви, О. І. Савченко, В. Л. Товажнянського]. – Харків : "Цифрова друкарня № 1", 2012. – С. 474-488.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/12526Високотехнологічний маркетинг розглядається в якості функції високотехнологічного підприємництва. Охарактеризовано провідну роль високотехнологічного підприємництва як фактору успішного економічного розвитку країн. Розглянуто сучасний стан досліджень в сфері високотехнологічного маркетингу. Запропоновано модель здатностей високотехнологічного маркетингу. Проаналізовано підходи до управління високотехнологічним маркетингом.High-technology marketing is considered as the function of high-technology entrepreneurship. The essence and unique features of high-technology marketing are dictated by the peculiarities of high-technology business environment. High-technology marketing capabilities model is introduced.ukмаркетингвисокі технологіїпідприємництвобізнесінноваціїВисокотехнологічний маркетинг на світових ринкахHigh-Technology Marketing to the World MarketsBook chapter