Савченко, Лідія МитрофанівнаВоронцова, Дар'я ВолодимирівнаКруковський, Б. О.2024-08-292024-08-292015Савченко Л. М. Особливості створення рекламного ролика промислової компанії засобами комп'ютерної графіки / Савченко Л. М., Воронцова Д. В., Круковський Б. О. // Теорія та практика дизайну. Технічна естетика : зб. наук. пр. / гол. ред. Гнатюк Л. Р. – Київ : НАУ, 2015. – Вип. 8. – С. 256-262.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/80594На основі розробленого сценарію промо-ролику промислової компанії з виробництва та монтажу металоконструкцій розглядаються особливості створення тривимірних об’єктів для п’яти сцен, їх подальша анімація та моделювання візуальних ефектів в програмному середовищі MAXON CINEMA 4D.Based on the developed scenario promo video manufacturing company in the production and installation of steel structures are considered particularly the creation of three-dimensional objects for five scenes, their subsequent animation and visual effects modeling software environment MAXON CINEMA 4D.uk3D моделюванняанімаціявізуальні ефективідеореклама3D modelinganimationvisual effectsvideo advertisingОсобливості створення рекламного ролика промислової компанії засобами комп'ютерної графікиFeatures of the creation the promotional video industrial company by means of computer graphicsArticle