Синіговець, Ольга МиколаївнаПерерва, Петро ГригоровичПрийменко, Ілля Віталійович2024-07-052024-07-052024Синіговець О. М. Підходи до проведення компаративного аналізу міжнародної конкурентоспроможності / О. М. Синіговець, П. Г. Перерва, І. В. Прийменко // Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу : матеріали 2-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 17-19 квітня 2024 р. / [відп. ред. та упоряд. В. В. Храпкіна, К. В. Пічик] ; Національний університет "Києво-Могилянська академія" [та ін.]. – Київ : Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024. – T. 2. – C. 160-162.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/79110В доповіді доведено, що компаративний аналіз міжнародної конкурентоспроможності (international competitiveness) є важливим інструментом для оцінки та порівняння ефективності економічних систем різних країн у глобальному контексті. Цей аналіз допомагає розуміти, як кожна країна пристосовується до міжнародних економічних умов і чинників конкуренції.ukкомпаративний аналізміжнародний бізнесконкурентоспроможністьефективністьпідприємстваПідходи до проведення компаративного аналізу міжнародної конкурентоспроможностіArticlehttps://orcid.org/0000-0002-6256-9329