Триньов, Олександр ВолодимировичКарнаухов, Олександр ОлександровичКафтанов, Юрій Олександрович2018-01-092018-01-092017Триньов О. В. Розробка заходів з поліпшення теплонапруженого стану випускного клапана форсованого тепловозного дизеля / О. В. Триньов, О. О. Карнаухов, Ю. О. Кафтанов // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Сер. : Транспортне машинобудування. – Харків : НТУ "ХПІ", 2017. – № 5 (1227). – С. 72-80.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/33705Аналізуються шляхи поліпшення теплонапруженого стану випускного клапана форсованого тепловозного дизеля у спряженні клапан – напрямна втулка. Вибір можливих шляхів поліпшення умов роботи спряження і в цілому клапанного вузла базується на проведеному аналізі патентів, результатів розрахункових і експериментальних досліджень. Як основний засіб підвищення надійності клапанного вузла форсованого тепловозного дизеля розглядається локальне повітряне охолодження напрямної втулки, передбачається автоматичне управління тепловим станом вузла.Analyzed ways to improve teploperenosa state of the forced exhaust valve of a locomotive diesel engine to the pair of valve guide Bush. The choice of possible ways of improving the working conditions of pairing, and in General, the orifice is based on the analysis of patents, results of numerical and experimental studies. As a primary means of improving the reliability of orifice forced diesel diesel is considered a local air cooling of the guide sleeve, provides for automatic control of the thermal state of the node.ukклапанний вузоллокальне повітряне охолодженнянапрямна втулкакамери згоранняboosted dieselorificeteplosnabjenie statelocal air coolinРозробка заходів з поліпшення теплонапруженого стану випускного клапана форсованого тепловозного дизеляDevelopment of measures for improvement of heat-stressed condition of forced exhaust valve of a locomotive diesel engineArticle