Стригуль, Лариса Станіславівна2024-09-032024-09-032024-03Конспект лекцій з дисципліни "Міжнародні стандарти та якість обслуговування у закладах готельно-ресторанного бізнесу" [Електронний ресурс] : у 2-х ч. Ч. 1 : Загальні положення : для студентів другого (магістерського) рівня освіти, денної та заочної форм навчання зі спец. 241 "Готельно-ресторанна справа" / уклад. Л. С. Стригуль ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т". – Електрон. текст. дані. – Харків : НТУ "ХПІ", 2024. – 143 с.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/80761Організація самостійної роботи з навчально-методичними матеріалами студентів з дисципліни «Міжнародні стандарти та якість обслуговування у закладах готельно-ресторанного бізнесу» є однією із важливих складових навчального процесу, яка безпосередньо впливає на глибину, систематизацію та стійкість набутих знань і умінь, та є основним засобом оволодіння навчальним матеріалом під час позааудиторної навчальної роботи і його творчого застосування в майбутній професійній діяльності. Матеріали конспекту лекцій містять основні поняття і терміни, питання для самоконтролю, теоретико-практичний базис з прикладами сфери їх застосування для закріплення матеріалу.ukсфера гостинностіконспект лекційміжнародні стандарти та якість обслуговуванняякість обслуговуванняготельно-ресторанний бізнесКонспект лекцій з дисципліни "Міжнародні стандарти та якість обслуговування у закладах готельно-ресторанного бізнесу. Частина 1Bookhttps://orcid.org/0000-0003-2343-4234