Жуга, Дар'я2024-11-292024Жуга Д. Дослідження методичної сутності традиційних і сучасних концепцій маркетингу [Електронний ресурс] / Жуга Дар'я ; наук. керівник Перерва Петро // Бухгалтерський облік, контроль та аналіз в умовах інституційних змін : зб. наук. праць 7-ї Всеукр. наук.-практ. конф., 31 жовтня 2024 р., м. Полтава / гол. оргком. Н. Канцедал ; Полтавський державний аграрний університет. – Електрон. текст. дані. – Полтава : ПДАУ, 2024. – С. 988-990. – Отримано з https://drive.google.com/file/d/1D0af4IRnGzC4hrV5tDD6-TG-TiklPBR4/view, вільний (дата звернення 28.11.2024 р.).https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/83889В доповіді доведено, що у сучасному маркетингу ключову роль відіграють інновації, цифрові технології та зосередженість на довгострокових стосунках із клієнтами, що допомагає компаніям краще адаптуватися до змін у ринковому середовищі та задовольняти потреби сучасних споживачів. Кожна з концепцій маркетингу має свої унікальні переваги та недоліки. Вибір стратегії залежить від специфіки бізнесу, цільової аудиторії та умов ринку. Інтеграція різних концепцій дозволяє компаніям більш ефективно реагувати на зміни в середовищі та задовольняти потреби споживачів.ukринокмаркетингконцепціїтехнологіїінноваційна діяльністьефективністьпромислові підприємстваДослідження методичної сутності традиційних і сучасних концепцій маркетингуArticle