Перерва, Петро ГригоровичТкачова, Надія ПетрівнаКосенко, Андрій Васильович2020-11-112020-11-112020Перерва П. Г. Нейромаркетинг: дослідження каналів управління / П. Г. Перерва, Н. П. Ткачова, А. В. Косенко // Маркетинг ХХІ століття: виклики змін : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., присвяч. 25-річчю заснування каф. маркетингу і комерційної діяльності ХДУХТ, 8-10 жовтня 2020 р. / редкол.: О. І. Черевко [та ін.] ; Харків. держ. ун-т харчування та торгівлі. – Харків : ХДУХТ, 2020. – С. 124-125.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/49234ukрекламна інформаціяпотенційні споживачіЕйл Смідтсканали сприйняттяНейромаркетинг: дослідження каналів управлінняThesis