Ліщенко, Наталя ВолодимирівнаЛаршин, В. П.Нежебовський, В. В.2019-03-192019-03-192018Ліщенко Н. В. Дослідження якості поверхневого шару зубчастих коліс при профільному зубошліфуванні / Н. В. Ліщенко, В. П. Ларшин, В. В. Нежебовський // Резание и инструменты в технологических системах = Cutting & tools in technological systems : междунар. науч.-техн. сб. – Харьков : НТУ "ХПИ", 2018. – Вып. 89. – С. 88-99.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/40309Виконано експериментальні дослідження якості поверхневого шару зубів зубчастих коліс після профільного зубошліфування на верстаті з ЧПК при послідовному збільшенні глибини шліфування в різних западинах зубчастого колеса при інших рівних умовах. Встановлено, що по мірі збільшення параметрів, які характеризують інтенсивність шліфування і обсяг матеріалу, що видаляється і які наведені на одиницю ширини шліфувального круга, виникає і збільшується товщина шліфувального припіку. Встановлено закономірність зміни товщини припіку по висоті зубу, що дозволяє оцінювати достовірність відповідних теоретичних досліджень.Experimental studies of the gear teeth surface layer quality after profile gear grinding on a CNC machine with a successive increase in the depth of grinding in different grooves of the gear are performed with all other conditions being equal. It is established that as the parameters characterizing the intensity of grinding and the volume of material removal per unit of the grinding wheel width increase, the thickness of the grinding burn arises and increases. The regularity of the change in the thickness of the burn along the height of the tooth is established, which makes it possible to evaluate the reliability of the corresponding theoretical studies.ukшліфувальний припікзубчасте колесодефектний шарprofile gear grindinggrinding burnsurface layer qualityДослідження якості поверхневого шару зубчастих коліс при профільному зубошліфуванніArticle