Сергієнко, Микола ЄгоровичПавлова, Наталія МиколаївнаСергієнко, Антон МиколайовичЛюбарський, Борис ГригоровичБорисенко, Анатолій МиколайовичКалінін, Павло МиколайовичГубський, Сергій ОлександровичДреваль, Олександр Миколайович2023-03-252023-03-252022Результати моделювання компонентів і робочих процесів гібридного автомобіля з асинхронним електродвигуном / М. Є. Сергієнко, Н. М. Павлова, А. М. Сергієнко, Б. Г. Любарський, А. М. Борисенко, П. М. Калинин, С. О. Губский, O. М. Древаль // Вісник Національного технічного університету "ХПІ". Сер. : Автомобіле- та тракторобудування = Bulletin of the National Technical University "KhPI". Ser. : Automobile and Tractor Construction : зб. наук. пр. – Харків : НТУ "ХПІ", 2022. – № 2. – С. 31-48.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/63605У роботі представлені імітаційні моделі системи керування і контролю, виконано дослідження динаміки параметрів елементів гібридного автомобіля за допомогою імітаційного моделювання у середовищі Matlab / Simulink. Розглядається послідовно-паралельний привід повідних коліс. Електропривід здійснюється від асинхронного електродвигуна. Модель містить підсистеми регулювання і контролю споживання енергії, обчислення і контролю стану АКБ, ДВЗ, електричного приводу, механічну модель автомобіля, імітатор впливу водія на подачі палива, систему керування режимами руху. Представлені зміни параметрів компонентів гібридного автомобіля і самого автомобіля на заданих режимах руху. Отримані результати відповідають реальним значенням для вибраного класу автомобілів.The work presents simulation models of the control and monitoring system, the study of the dynamics of the parameters of the elements of a hybrid car using simulation modeling in Matlab / Simulink environment is performed. A series-parallel drive of driving wheels is considered. The electric drive is carried out from an asynchronous electric motor. The model includes energy consumption regulation and control subsystems, calculation and state control of the battery, internal combustion engine, electric drive, mechanical model of the car, simulator of driver's influence on the fuel pedal, driving mode control system. The changes in the operating parameters of the hybrid vehicle components and the vehicle itself on the given driving modes are presented. The results obtained correspond to the real values for the selected class of cars.ukавтомобільгібридпослідовно-паралельна схемаасинхронний електродвигунмоделюваннякомпонентисистема керування і контролюробочий процесаналізcarhybridseries-parallel schemeinduction motormodelingcomponentscontrol and monitoring systemworkflowanalysisРезультати моделювання компонентів і робочих процесів гібридного автомобіля з асинхронним електродвигуномResults of modeling of components and working processes of a hybrid car with an asynchronous motorArticledoi.org/10.20998/2078-6840.2022.2.04https://orcid.org/0000-0001-5168-1924https://orcid.org/0000-0002-0621-1365https://orcid.org/0000-0001-6067-1672https://orcid.org/0000-0002-1825-0097https://orcid.org/0000-0002-9160-4488https://orcid.org/0000-0001-9724-0630https://orcid.org/0000-0001-7797-9139https://orcid.org/0000-0002-9843-0521