Сичова, Олена ЄвгенівнаСелегень, Н. Е.2014-07-092014-07-092013Сичова О .Є. Аналіз обгрунтування витрат на просування нового продукту на ринок / О .Є. Сичова, Н. Е. Селегень // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Актуальні проблеми управління та фінансово-господарської діяльності підприємства. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2013. – № 49 (1022). – С. 133-139.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/7499У статті розглянуто основні положення методів просування нового товару на ринок. Запропоновано для підприємства ДП «ХБТРЗ» один із цих методів.The article describes the main provisions of methods of promotion of a new product on the market. Proposed for enterprise GP «ХБТРЗ» one of these methods.ukекономічна кризаметоди просування продуктуперсональний продажжиттєвий цикл товарукомунікаційна діяльністьстратегіяконкурентоспроможністьmarketmethods of personal salesproduct life cycleproduct promotionadvertisingcommunicationstrategycompetivenesАналіз обгрунтування витрат на просування нового продукту на ринокArticle