Пономарьов, Олександр Семенович2015-03-302015-03-302014Пономарьов О. С. Оцінка студентами педагогічного впливу викладачів як проблема філософії освіти / О. С. Пономарьов // Проблеми та перспективи формування національної гуманітарно-технічної еліти : зб. наук. пр. / ред. Л. Л. Товажнянський, О. Г. Романовський. – Харків : НТУ "ХПІ", 2014. – Вип. 38-39 (42-43). – С. 3-13.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/13826Здійснено спробу аналізу феномену оцінки студентами педагогічного впливу викладача як однієї з важливих проблем філософії освіти. Розглянуто ті обставини, які ускладнюють можливість отримати дійсно об’єктивну оцінку рівня професіоналізму, педагогічної майстерності та педагогічної культури викладача на підставі думок студентів.Attempts to analyze the phenomenon of students rated pedagogical influence of the teacher as one of the important problems of the philosophy of education is realized. The factors hindering the possibility of truly objective assessment of the level of professionalism, pedagogical skills and pedagogical culture of the teacher on the basis of students' opinions are considered.ukпрофесіоналізммайстерність педагогічнакультура професійно-педагогічнаprofessionalismpedagogical skillspedagogical cultureОцінка студентами педагогічного впливу викладачів як проблема філософії освітиStudents assessment of pedagogical influence teachers as a problem of philosophy of educationArticle