Yehorova, Y. V.2024-02-252024-02-252023Yehorova Y. V. The transition to an omnichannel marketing strategy in retail in response to the challenges of the pandemic СОVID-19 / Y. V. Yehorova // Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров'я = Information technologies: science, engineering, technology, education, health : тези доп. 31-ї Міжнар. наук.-практ. конф. MicroCAD-2023, 17-20 травня 2023 р. / ред. Є. І. Сокол ; уклад. Г. В. Лісачук. – Харків : НТУ "ХПІ", 2023. – С. 679.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/74622enomnichannel marketingmarketing strategiespandemicsrecessionsustainable developmentdevelopment of companiesrepeated purchasessales channelscompetitive advantagesretailInternet tradecompany profitsretailersбагатоканальний маркетингмаркетингові стратегіїпандеміїрецесіясталий розвитокрозвиток компанійповторні покупкиканали продажівконкурентні перевагироздрібна торгівляІнтернет торгівляприбуток компаніїритейлериThe transition to an omnichannel marketing strategy in retail in response to the challenges of the pandemic СОVID-19Article