Резнік, Світлана Миколаївна2019-11-272019-11-272019Резнік С. М. Вимоги до викладача вищої школи в умовах сучасних тенденцій розвитку дистанційної освіти / С. М. Резнік // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. – 2019. – № 2. – С. 23-34.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/43098У статті розглянуто сучасні тенденції розвитку дистанційної освіти, що вимагають від викладача виконання низки специфічних професійних ролей (організатора, консультанта, фасилітатора, тьютора, технічного та знаннєвого експерта та ін.); особливо значущими є здатності до використання сучасних технічних засобів та програмного забезпечення, а також до підтримки студентів, яка передбачає їх мотивацію, педагогічний супровід, організацію їхньої активної онлайн-взаємодії та онлайн-спілкування.The article examines the modern tendencies in the development of distance education, which require the teacher to perform a number of specific professional roles (organizer, consultant, facilitator, tutor, technical and knowledge expert, etc.); especially important are the ability to use modern hardware and software, as well as support for students, which provides them with motivation, pedagogical support, organizing their active online interaction and online communicationukвикладач вищої школитенденції розвитку дистанційної освітиteacher of high schooltendencies of development of distance educationВимоги до викладача вищої школи в умовах сучасних тенденцій розвитку дистанційної освітиRequirements to higher education teacher in terms of modern tendencies in distant education developmentArticledoi.org/10.20998/2078-7782.2019.2.03https://orcid.org/0000-0001-8310-1242