Перерва, Петро ГригоровичРайт, МіхаельМаслак, Ольга ІванівнаНестеренко, Роман ОлександровичГорбатенко, Ірина ВолодимирівнаКосенко, Андрій Васильович2017-04-102017-04-102006Маркетингові підходи до визначення міжнародної ціни і інвестиційної вартості об'єктів інтелектуальної власності / П. Г. Перерва [та ін.] // Вестник Нац. техн. ун-та "ХПИ" : сб. науч. тр. Темат. вып. : Технический прогресс и эффективность производства. – Харьков : НТУ "ХПИ", 2006. – № 2 (1). – С. 173-180.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/28455Проведено аналіз існуючих методів вартісної оцінки об'єктів інтелектуальної власності та проведена їх класифікація. Розроблено пропозиції по пріоритетному використанню конкретного методі в залежності від наявних обставин. Надано конкретні рекомендації по удосконаленню вартісного, прибуткового та ринкового підходів до визначення вартості.The analysis of existing methods of a cost estimation of objects of the intellectual property and their classification is lead. Offers on priority use of a concrete method are developed depending on existing circumstances. The specific proposal on perfection of cost, profitable and market approaches to definition of cost are developed.ukцінаоб'єкти інтелектуальної власностіпоказники ефективностіпромислові підприємстваМаркетингові підходи до визначення міжнародної ціни і інвестиційної вартості об'єктів інтелектуальної власностіArticlehttps://orcid.org/0000-0002-6256-9329