Лаврентьєва, Людмила Сергіївна2018-03-232018-03-232007Лаврентьєва Л. С. Аналіз відповідності параметрів продукції потребам споживачів при прийнятті управлінських рішень / Л. С. Лаврентьєва // Управління розвитком : зб. наук. пр. – Харків : ХНЕУ, 2007. – № 4. – С. 25-26.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35272Визначено напрями управління асортиментом продукції, комплекси господарських рішень з управління асортиментом продукції. Наведена уніфікована методика сумісного аналізу потреб споживачів, яка дозволяє корегувати параметри продукції згідно новим потребам споживачів.ukспоживачіасортиментпотребиуправлінські рішенняАналіз відповідності параметрів продукції потребам споживачів при прийнятті управлінських рішеньArticlehttps://orcid.org/0000-0002-8184-5464