Єріцян, Багіш ХачиковичЛюбарський, Борис Григорович2017-12-262017-12-262017Єріцян Б. Х. Визначення оптимальних значень кута нахилу кузова швидкісного електрорухомого складу / Б. Х. Єріцян, Б. Г. Любарський // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Сер. : Транспортне машинобудування. – Харків : НТУ "ХПІ", 2017. – № 14 (1236). – С. 122-128.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/33595Динамічний вплив рухомого складу на шлях в кривих ділянках відрізняється від впливу на нього в прямих тим, що з'являються додаткові сили. Розроблено методику визначення оптимального кута нахилу, що включає максимізацію цільової функції за визначенням швидкості руху в залежності від кута нахилу для встановлених значень радіуса кривої і підвищення рейки, а також обмеження по різниці навантажень на рейки шляху, по стійкості екіпажу при проходженні кривих, по допустимому навантаженні на рейки і по вписування екіпажу в криві ділянки колії.Dynamic effects of rolling stock on the way into curved sections of is different from impact on it of direct in the fact that appear additional forces. The method of determining optimum angle of inclination, includes the maximization of an objective function by the definition speed of movement depending on the angle of inclination to the set values of the curve radius and the elevation of the rail, and also the difference in the way of load limiting rails, by of crew the stability when passing curves, on the permissible load on the rails of and of crew for entering into curves sites of a way.ukзусилля направляючісила відцентровамаксимізаціяфункція цільоваguides effortscentrifugal forcemaximizationobjective functionВизначення оптимальних значень кута нахилу кузова швидкісного електрорухомого складуDefinitions of optimal values of the angle of inclination of the body of a high-speed electric rolling stockArticle