Райко, Діана Валеріївна2014-02-212014-02-212013Райко Д. В. Моделювання формування складу системи "споживач – підприємство – партнер", ефекту від її взаємодії та бюджету інформаційної взаємодії / Д. В. Райко // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2013. – № 1. – С. 34-44.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/4335Розроблено комплекс економіко-математичних моделей до формування складу системи «споживач – підприємство – партнер» та ефекту від її функціонування, а також здійснено формування бюджету інформаційної взаємодії, яка дозволяє підприємствам здійснювати моделювання зв’язків у системі «споживач - підприємство – партнер» за критерієм максимізації прибутку, який у подальшому використовується для здійснення інформаційної взаємодії.There was developed a complex of economic and mathematical models formation of «consumer - enterprise - partner» system structure, was defined the effect from their functioning and the budget formation of informational cooperation taking into account the offered classification of expenses (on additional features: orientation, business partners appeal and readiness of the consumer, type of field) that will allow enterprises the make models of «consumer - enterprise - partner» system connections for effective and appropriate informational cooperation. The results of its application that have been tested at 40 machine-building enterprises confirm its practical significance.ukмодель економічно-математичнаобмін інформацієюмаксимізаціяуправління стратегічнеМоделювання формування складу системи "споживач – підприємство – партнер", ефекту від її взаємодії та бюджету інформаційної взаємодіїSimulation of formation of system «consumer - company – partner», the effect from its interaction and budget of information interactionArticle