Ilyina, V. V.Pererva, P. G.2023-05-242023-05-242023Ilyina V. V. Principles of digital marketing [Electronic resource] / V. V. Ilyina, P. G. Pererva // Інформаційні технології: теорія і практика : тези доп. 6-ї Всеукр. наук.-практ. Інтернет-конф. здобувачів вищої освіти і молодих учених, [23-24 березня 2023 р.] / редкол.: М. В. Новожилова, І. О. Яковлева, Н. М. Братерська ; Харків. нац. ун-т міськ. госп-ва ім. О. М. Бекетова. – Електрон. текст. дані. – Харків, 2023. – С. 173-175. – 1 електрон. опт. диск (DVD-ROM). – Назва з тит. екрана. – URL: https://ir.nmu.org.ua/bitstream/handle/123456789/163340/TEZY_ITTP2023%28Kharkyv%29.pdf?sequence=1&isAllowed=y, вільний (дата звернення 24.05.2023 р.).https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/65443Іt is necessary to change the system of views on education and even the mentality; when implementing digital marketing, organizations must remember that the main value of the enterprise in the digital economy is the client, who becomes a key figure in the process of economic activityendigital marketing, principles of formation, advertising, social networksprinciples of formationadvertisingsocial networksPrinciples of digital marketingПринципи цифрового маркетингуArticlehttps://orcid.org/0000-0002-6256-9329