Твердохлєбова, Наталя ЄвгеніївнаЄвтушенко, Наталія Сергіївна2017-05-042017-05-042016Твердохлєбова Н. Є. Нові можливості викладача-тьютора дистанційного навчання / Н. Є. Твердохлєбова, Н. С. Євтушенко // Безпека людини в сучасних умовах : зб. наук. ст. та матеріалів 8-ї міжнар. наук.-метод. конф. та 115-ї міжнар. конф. Європейської асоціації безпеки (EAS), 8-9 грудня 2016 р. – Харків : ГО "СФБЖДЛ", 2016. – 5 с.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/29118Серед найсучасніших освітніх технологій, що активно розвиваються і поширюються, особливе місце займають дистанційні технології навчання. Завдання сучасного викладача-тьютора – не стільки надати студенту знання відповідно затвердженого навчального плану, але і забезпечити його життєво важливими навичками роботи з інформацією, умінням ефективно взаємодіяти з колегами, в тому числі через Інтернет, а також постійно розвиватися і вчитися самостійно.Among the modern educational technologies that are being actively developed and distributed, distance learning technology take a special place. The task of the modern teacher-tutor is not only to give the student knowledge in accordance with the approved curriculum, but also to provide him vital skills information, the ability to communicate effectively with colleagues, including through the Internet, and continuously develop and study independently.ukосвітні технологіїсередовище Moodleдистанційне навчаннятьюторкуратор змістуeducational technologydistance learningtutorcontent curatorMoodle environmentНові можливості викладача-тьютора дистанційного навчанняNew features of the teacher-tutor of distance learningArticle