Харькова, Л. Р.Омельченко, Т. Г.2024-05-162024-05-162024Харькова Л. Р. Вплив рухової активності на психоемоційний стан підлітків в умовах воєнного стану / Л. Р. Харькова, Т. Г. Омельченко // Здоров'я нації і вдосконалення фізкультурно-спортивної освіти : матеріали 4-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 25-26 квітня 2024 р. = Health of nation and improvement of physical culture and sports education : 4nd Intern. Sci. and Practical Conf., April 25-26, 2024 / гол. ред. А. В. Кіпенський ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т". – Харків : НТУ "ХПІ", 2024. – С. 179-183.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/77283Рухова активність є ключовим ресурсом для покращення здоров’я в умовах військового стану. У даній роботі окрема увага приділена дослідженню психоемоційного стану підлітків за методикою Ч. Д. Спілбергера, Ю. Л. Ханіна [2], різноманітних форм рухової активності, які застосовуються для підлітків та їх впливу на психоемоційний стан. Аналізується заходи, які сприяють зняттю стресу, підвищенню настрою та загальному психічному благополуччю підлітків, які переживають складні воєнні обставини. В дослідженні розроблено рекомендації, інноваційні підходи до використання рухової активності та рекреаційних ігор. В процесі дослідження встановлено позитивний вплив рухової активності на психоемоційне здоров’я в умовах військового стану.ukздоров'я молодіпсихоемоційний стантривожністьактивний відпочинокрекреаційні ігриінноваційні підходиВплив рухової активності на психоемоційний стан підлітків в умовах воєнного стануArticle