Перерва, Петро ГригоровичКосенко, Андрій ВасильовичКобєлєва, Тетяна ОлександрівнаМаслак, Марія Володимирівна2018-09-102018-09-102018Системний підхід до дослідження цінових, маркетингових, інвестиційних та інноваційних характеристик трансферу технологій промислової продукції / П. Г. Перерва [та ін.] // Вісник Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" (економічні науки) : зб. наук. пр. – Харків : НТУ "ХПІ", 2018. – № 19 (1295). – С. 121-126.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/37473У статті обґрунтовано основні групи факторів, що визначають ефективність трансферу інтелектуальних технологій. В якості основних факторів виділені результати цінової, інноваційної, інвестиційної та маркетингової політики. Запропоновано методичні положення системного підходу до трансферу інтелектуально-інноваційних технологій, який комплексно включає в себе вартісні (цінові), ринкові (маркетингові), сутнісні (інноваційні) характеристики, а також до оцінює перспективи практичного використання об'єкта трансферу для потенційного споживача (інвестиційні характеристики). Результати дослідження апробовані на ряді промислових підприємств та в університетських структурах.The article substantiates the main groups of factors that determine the efficiency of the transfer of intellectual technologies. The main factors are the results of pricing, innovation, investment and marketing policies. The methodical provisions of the systematic approach to the transfer of intellectual and innovative technologies are proposed, which in a complex way includes cost (price), market (marketing), essential (innovative) characteristics, and also evaluates the prospects of practical use of the transfer object for the potential consumer (investment characteristics ) The results of the study have been tested on a number of industrial enterprises and in university structures.ukтрансфер технологійсистемний підхідінвестиціїінноваціїмаркетингцінаtechnology transfersystem approachinvestmentsinnovationsmarketingpriceСистемний підхід до дослідження цінових, маркетингових, інвестиційних та інноваційних характеристик трансферу технологій промислової продукціїSystem approach to the study of price, marketing, investment and innovation characteristics of technology transfer of industrial productsArticlehttps://orcid.org/0000-0002-6256-9329