Ігнатюк, Ольга Анатоліївна2024-06-112024-06-112024Програма, методичні вказівки, питання самостійної роботи та контрольні завдання з освітнього компоненту "Основи управління особистісним розвитком" [Електронний ресурс] : для здобувачів вищої освіти рівня "магістр" спец. 011 "Освітні, педагогічні науки" усіх форми навчання / уклад. О. А. Ігнатюк ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т". – Електрон. текст. дані. – Харків : НТУ "ХПІ", 2024. – 56 с. – URI: https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/78206.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/78206Освітній компонент (ОК) «Основи управління особистісним розвитком» є одним з профільних у вибірковій частині навчального плану підготовки магістрантів спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки» усіх форм навчання. ОК призначений для формування у здобувачів систематизованих знань із теоретичних основ особистісно-професійного розвитку, загальної фізичної та професійної працездатності конкурентоспроможного фахівця та формування практичних вмінь ефективного використання методології, інструментарію особистісно-професійного саморозвитку, управління ресурсом часу, управління ресурсом активності та працездатності, управління ресурсом освіченості, моделювання персонального розвитку та кар’єрних траєкторій, програми особистісно-професійного саморозвитку, моніторингу особистісного розвитку. Структурно ця робота складається з шести основних розділів. Перший містить загальні положення, де подано: предмет, наукові основи і цілі ОК «Основи управління особистісним розвитком»; вимоги освітньо-кваліфікаційних характеристик; організаційно-методичні вказівки; систему контролю якості навчання магістрантів; організацію самостійної роботи студентів. У другому розділі розкрито програму курсу, зміст ОК «Основи управління особистісним розвитком». У третьому розділі наведено перелік практичних занять та питань самостійної роботи. Четвертий розділ містить перелік завдань для контролю знань з ОК. У п’ятому розділі подано контрольні запитання до заліку ОК «Основи управління особистісним розвитком». Шостий розділ містить діагностичні методики, які можуть допомогти у діагностиці особистісної сфери магістрантів. Видання містить список основної та додаткової літератури, який може бути корисним для магістрантів при самостійному вивченні тем з цього ОК.ukметодичні вказівкиорганізаційно-методичні вказівкисистема контролю якості навчання магістрантівперелік питань до контролю знаньуправлінняособистісний розвитоквимоги освітньо-кваліфікаційних характеристикПрограма, методичні вказівки, питання самостійної роботи та контрольні завдання з освітнього компоненту "Основи управління особистісним розвитком"Learning Objecthttps://orcid.org/0009-0005-6305-8802