Романовський, Олександр ГеоргійовичКанівець, Марина Вікторівна2016-09-202016-09-202013Романовський О. Г. Сутність професійно-особистісного саморозвитку майбутніх фахівців та його механізми / О. Г. Романовський, М. В. Канівець // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми : зб. наук. пр. / ред. кол. І. А. Зязюн [та ін.] ; Ін-т пед. освіти і освіти дорослих НАПН України, Вінницький держ. пед. ун-т ім. Михайла Коцюбинського. – Київ-Вінниця : ТОВ фірма "Планер", 2013. – Вип. 34. – С. 193-197.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/23291У статті наведено узагальнений теоретичний аналіз підходів до вивчення проблеми професійно-особистісного саморозвитку майбутніх фахівців. Розглянуто сутність і механізми даного процесу, а також необхідні умови для його успішного протікання.The paper presents a theoretical analysis of a generalized approach to the problem of professional and personal self-development of future professionals. The essence of the process and mechanisms, as well as the necessary conditions for successful percolation are considered.ukсаморозвиток професійно-особистіснийсамосвідомістьсамоосвітасамовихованняprofessional self-developmentpersonal self-developmentself-awarenessself-educationСутність професійно-особистісного саморозвитку майбутніх фахівців та його механізмиArticle