Бабіченко, Юлія АнатоліївнаЛарка, Микола Іванович2017-09-262017-09-262009Бабіченко Ю. А. Оцінка іміджу персоналу торгівельного підприємства / Ю. А. Бабіченко, М. І. Ларка // Вестник Нац. техн. ун-та "ХПИ" : сб. науч. тр. Темат. вып. : Технический прогресс и эффективность производства. – Харьков : НТУ "ХПИ", 2009. – № 34. – С. 118-123.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/31546У статті проаналізовано поняття імідж персоналу та його значення для підприємств торгівельної сфери. Проведено відбір характеристик, що визначають імідж персоналу торгівельного підприємства. Запропоновано методику оцінки відібраних характеристик, яка дозволяє оцінити як окремого працівника, так і персонал підприємства в цілому.The concept of personnel image and its value for the enterprises of point-of-sale sphere are analyzed in the article. The selection of descriptions which determine the image of personnel of point-of-sale enterprise is conducted. The method of estimation of the selected descriptions, which allows to estimate both a separate worker and personnel of enterprise on the whole, is offered.ukфірмовий стильорганізаційна культурахарактеристикиметод експертних оцінокатестаціяОцінка іміджу персоналу торгівельного підприємстваArticle