Круглов, Віталій ВікторовичМороз, Володимир МихайловичТерещенко, Діна Акрамівна2024-09-112024-09-112024Конспект лекцій з дисципліни "Управління якістю державних і муніципальних послуг" [Електронний ресурс] : для студентів другого (магістерського) рівня вищої освіти спец. 281 "Публічне управління та адміністрування" денної та заочної форм навчання / уклад.: В. В. Круглов, В. М. Мороз, Д. А. Терещенко ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т". – Електрон. текст. дані. – Харків, 2024. – 52 с. – URI: https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/81131https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/81131У сучасному світі ефективне надання державних і муніципальних послуг має першочергове значення для забезпечення задоволення потреб громадян, підвищення соціального добробуту та сприяння сталому розвитку. Управління якістю відіграє центральну роль у підвищенні ефективності, результативності та оперативності надання державних і муніципальних послуг, тим самим сприяючи загальному добробуту громад і вдосконаленню практики державного управління. Управління якістю державних і муніципальних послуг має важливе значення для задоволення різноманітних потреб та очікувань громадян, підвищення доступності послуг та покращення результатів надання послуг. Державні та муніципальні послуги охоплюють широкий спектр сфер, включаючи охорону здоров'я, освіту, транспорт, комунальні послуги, соціальні послуги та адміністративні функції, які безпосередньо впливають на якість життя та функціонування суспільства.ukконспект лекційдержавні послугимуніципальні послугиуправління якістю послугпотреби громадяннадання послугКонспект лекцій з дисципліни "Управління якістю державних і муніципальних послуг"Learning Object