Резнік, Світлана Миколаївна2015-11-102015-11-102009Резнік С. М. Педагогічні умови управлінської підготовки магістрів адміністративного менеджменту / С. М. Резнік // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. – 2009. – № 3. – С. 94-100.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/18025Метою статті є обґрунтування педагогічних умов удосконалення управлінської підготовки магістрів адміністративного менеджменту. Визначено, що найбільш значущими педагогічними умовами є рівень мотивації студентів до навчання, реалізація особистісного та діяльністного підходів під час управлінської підготовки, забезпечення розуміння і критичного осмислення магістрами вивчаємого навчального матеріалу.ukпідготовка професійнапідготовка фахівцівпідготовка кадрівкерівникпроцес навчально-виховниймотиваціязацікавленністьактивністьпрофесіоналізмрозумінняПедагогічні умови управлінської підготовки магістрів адміністративного менеджментуPedagogical terms of administrative preparation of master's degrees of administrative managementArticle