Зеленська, ЛюдмилаЧеркашин, Андрій ІвановичАнціборенко, Богдан Романович2024-01-022024-01-022023Зеленська Л. Формування лідерських якостей у студентів соціальних спеціальностей: педагогічні підходи та виклики / Л. Зеленська, А. Черкашин, Б. Анціборенко // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. – 2023. – № 4. – С. 104-111.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/72512У статті розглянуто основні педагогічні підходи при формуванні лідерських якостей у здобувачів вищої освіти. Надана характеристика кожного з підходів та проаналізовані педагогічні виклики, які трапляються на шляху формування лідерських якостей у студентів. На основі аналізу педагогічних підходів та викликів були виокремлені особливості прояву лідерських якостей у фахівців соціальної сфери та сформовані рекомендації щодо їх ефективного формування.This article delves into essential pedagogical approaches employed in cultivating leadership qualities among higher education students. Each approach is meticulously characterized, and a comprehensive analysis of pedagogical challenges encountered during the process of nurturing leadership qualities in students is presented. Building upon the examination of these approaches and challenges, distinct features of leadership qualities in professionals within the social sphere are identified. Furthermore, the article provides strategic recommendations for the effective development of these qualities.ukлідерствопедагогічний підхідпедагогічний викликлідерські якостісоціальні спеціальностістудентиleadershippedagogical approacheducational challengeleadership qualitiessocial specialtiesstudentsФормування лідерських якостей у студентів соціальних спеціальностей: педагогічні підходи та викликиFormation of leadership qualities in the students of social specialties: pedagogical approaches and challengesArticledoi.org/10.20998/2078-7782.2023.4.09https://orcid.org/0000-0002-3324-5173https://orcid.org/0000-0003-4929-6706https://orcid.org/0009-0002-9462-9979