Дмитрик, Віталій ВолодимировичЦарюк, Анатолій КорнійовичГаращенко, Олена СергіївнаСиренко, Т. О.2021-11-302021-11-302020Структурний стан та втомлювана пошкоджуваність зварних з'єднань паропроводів / В. В. Дмитрик [та ін.] // Автоматичне зварювання. – 2020. – № 6. – С. 17-22.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/55104На даний час ряд енергоблоків ТЕС, після їх напрацювання близько 250000 год. у відносно стаціонарному режимі, перейшли в маневрений режим роботи. Такий перехід зумовив необхідність вивчення пошкоджуваності їх обладнання за механізмом втоми і, в першу чергу, зварних з'єднань паропроводів з теплостійких сталей, що працюють в умовах повзучості. Подальше збільшення пошкоджуваності втомою обумовлює необхідність підвищення вимог до вихідної структури як зварних з'єднань, що виготовляються, так і деталей, що піддаються ремонту з використанням зварювання.At present time, a number of HPP power units having operated about 250,000 h. in a relatively stationary operating condition, changed to a maneuver mode. This transition caused a need in the studying damageability of their equipment according to the mechanism of fatigue and, above all, welded joints of steam pipelines of heat-resistant steels, operating under the conditions of creep. A further increase in fatigue damageability causes an increase in the requirements to the initial structure of both the welded joints being produced as well as the parts to be repaired using welding.ukенергоблокитріщини втомитеплові електростанціїумови повзучостідислокаціїметалmetal damageabilitywelded jointsfatigue cracksstructural conditionconditions of creepdislocationsСтруктурний стан та втомлювана пошкоджуваність зварних з'єднань паропроводівStructural condition and fatigue damageability of welded joints of steam pipelinesArticledoi.org/10.37434/as2020.06.03https://orcid.org/0000-0002-1085-3811https://orcid.org/0000-0002-9572-6095https://orcid.org/0000-0001-7333-7753