Пушкар, Олександр ІвановичІотова, Д. К.Курбатова (Татаринцева), Юлия Леонидовна2017-12-082017-12-082017Пушкар О. І. Подходы к управлению эмоциями в маркетинге / О. І. Пушкар, Д. К. Іотова, Ю. Л. Курбатова // Актуальні проблеми економіки та менеджменту : зб. матеріалів 2-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 17-18 листопада 2017 р. : [у 3 ч.]. Ч. 3. – Запоріжжя : ГО "СІЕУ", 2017. – С. 39-43.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/33253ruэмоциональный фон человекавосприятии контентауправление эмоциямимаркетингПодходы к управлению эмоциями в маркетингеThesishttps://orcid.org/0000-0003-2910-9280